Afspraken -en afzegbeleid

Bij Faceworks vinden we het belangrijk om al onze klanten een hoogwaardige service te bieden. Om ervoor te zorgen dat we aan al onze klanten kunnen voldoen, hebben we de volgende afspraken- en afzegbeleid opgesteld:

1. Afspraken maken: We raden je aan om je afspraak bijtijds te maken, zodat je zeker bent van een plekje op een tijdstip dat voor jou het beste uitkomt. Je kunt je afspraak telefonisch, via onze website of via onze online boekingsmodule maken. Als je vragen hebt over onze behandelingen of beschikbaarheid, neem dan gerust contact met ons op.

2. Afspraak bevestigen: We sturen je een herinnering via e-mail om je afspraak te bevestigen. Indien je deze niet ontvangen hebt, kijk dan in de spam folder of check of je het juiste e-mail adres hebt ingevuld.

3. Afspraak wijzigen of annuleren: Als je je afspraak wilt wijzigen of annuleren, vragen we je vriendelijk om ons hier ten minste 24 uur van tevoren op de hoogte van te stellen. Als je minder dan 24 uur van tevoren annuleert of niet op de afspraak verschijnt, moeten we helaas een annuleringsvergoeding in rekening brengen. Deze vergoeding bedraagt 100% van de kosten van de geboekte behandeling.

4. Te laat komen: We begrijpen dat het soms moeilijk kan zijn om op tijd te komen voor je afspraak. Als je te laat bent, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat we je behandeling nog steeds kunnen uitvoeren, maar we kunnen niet garanderen dat we de volledige tijd kunnen besteden die we hebben gereserveerd. Als je meer dan 15 minuten te laat bent, bestaat er een kans dat we je afspraak moeten annuleren en de annuleringsvergoeding van 100% in rekening brengen.
5. No-shows: Als je niet op de afspraak verschijnt zonder ons vooraf op de hoogte te stellen, moeten we helaas een annuleringsvergoeding in rekening brengen. Deze vergoeding bedraagt 100% van de kosten van de geboekte behandeling.

6. Overmacht: We begrijpen dat onvoorziene omstandigheden kunnen optreden en we zullen altijd proberen begripvol te zijn. Als er sprake is van een noodgeval, ziekte of ander onvermijdbaar probleem, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en we zullen ons best doen om een oplossing te vinden die voor iedereen werkt.
We bedanken je voor je medewerking en begrip in deze kwestie. Als je vragen hebt over ons afsprakenbeleid, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen!